.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری یازدهمین کنفرانس ریاضی کشور در ساری

معاون پژوهش و برنامه‌ريزي سازمان آموزش و پرورش مازندران از موافقت وزارت آموزش و پرورش براي ميزباني مازندران و برگزاري كنفرانس بين‌المللي رياضي خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، منيره موحدي در نشست شوراي آموزش و پرورش مازندران زمان برگزاري اين كنفرانس بين‌المللي را تابستان 89 اعلام كرد و اظهار داشت: در اين كنفرانس يك‌هزار و 200 رياضي‌دان داخلي و خارجي حضور دارند.

وي با اعلام اينكه كنفرانس‌هاي رياضي در 10 سال گذشته در 10 استان كشور برگزار شده است، خاطرنشان كرد: شناسايي و بررسي مسايل آموزشي رياضي كشور از جمله اهداف مهم اين كنفرانس است.

معاون پژوهش و برنامه‌ريزي سازمان آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اينكه در اين كنفرانس مؤلفان كتاب رياضي كشورمان نيز حضور دارند، تصريح كرد: ستاد برگزاري كنفرانس رياضي در مازندران تاكنون سه جلسه برگزار كرده است.

وي از تشكيل دو كميته علمي و اجرايي براي برپايي اين كنفرانس خبر داد و اضافه كرد: تاكنون 11 جلسه كميته اجرايي و پنج جلسه كميته علمي برگزار شده است.

وي از تشكيل دبيرخانه اين كنفرانس در مركز مازندران خبر داد و خاطرنشان كرد: سايت كنفرانس بين‌المللي رياضي نيز راه‌اندازي شد.

موحدي از چاپ نخستين فراخوان اين كنفرانس خبر داد و بيان داشت: نخستين محور بررسي علمي اين كنفرانس برنامه رياضي درسي است.

معاون پژوهش و برنامه‌ريزي سازمان آموزش و پرورش مازندران با اشاره به حضور معاون علمي و فناوري رئيس جمهور در اين كنفرانس اضافه كرد: پيش‌كنفرانس اين همايش بين‌المللي به مدت دو روز در مركز تربيت معلم قائمشهر برگزار شده است.

وي پيشنهاد داد به دليل اهميت اين موضوع استاندار مازندران رياست كنفرانس را بر عهده بگيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.